was successfully added to your cart.

Kurv

Alt starter med et skridt ad gangen - mit mål i april er 150 km på gåben hvad er dit mål ?
Alt starter med et skridt ad gangen – mit mål i april er 150 km på gåben hvad er dit mål ?

Okay okay har været lidt stille rent blog-mæssigt angående vægttab, kostvejledning, gåture osv osv men når der ikke er andet end fedt om hjertet så det svært at skrive om noget inspirerende (griner højt)

MEN lejrskolen er slut og lige om lidt kommer udfordringerne. Eller det vil jeg mene ihvertfald, eller det tror jeg, nej jeg ved det. Det næsten sikkert. Vi snakker vægttab og udfordringen ved at have taget en beslutning om ikke at komme andet i hovedet end sager der gør godt (læs: som ikke feder) CHIPS! mit vildeste treat, egentlig en mærkelig spise ik’? men stil 4 kg slik og jeg kunne sagtens lade det være – giv mig 4 poser chips og jeg stopper ikke før de er væk – 1 pose tager 70-80 minutter at forbrænde, gang det med 4 – fy for satan det nok til at holde sig i skindet. Hvad er dit bedste treat? og hvad gør du når du som jeg ikke har råd lige p.t. på kalorie barometeret? det nemmeste er at lade være (siger den der altid har vejet 80 kg og aldrig været fed) NEJ! det er det ikke, det er en beslutning der skal tages og for nogen af os er tilløbet bare en snas længere end dit måske er….

Jeg har været længe om den beslutning. Og ved du hvad, jeg har spurgt om hjælp, eller bedt om hjælp og det kan fandme være det sværeste i sådan et forløb her (undskyld mit franske), at spørge om der er nogen der kan hjælpe. Og ved du hvad, sommetider er hjælpen lige for næsen af dig. Bevares ud over blod, sved og tårer koster det også et lidt dollars, men hey vil du gøre din sundhed op i prisen? find det der passer i dit liv om det gåture, personlig træner, hold træning, kostvejleder gør lige nøjagtig det som kan passe ind i din hverdag, det vigtigste ER AT DU GØR NOGET!

Jeg er i 4 uge hos en kostvejleder, jeg har aldrig mødt hende, det foregår på telefonen et par gange om ugen + mails med opfølgning, vejning og mål af kroppen. Og ved du hvad det virker. Nu er jeg klar til næste trin og det er hold træning, det har jeg godt nok savnet. 

Jeg starter hos landets bedste fysiske træner Thimm’s Funktionelle træning. Yes han er også fysisk træner for det danske ishockey hold, så han skal nok få mig krøllet sammen.

Men det foregår de næste 8 uger på hold, det bliver mega spas og hårdt og fedt at få sved på panden igen.

Nå men p.t. er det blevet til 130 km gå ture i April og måneden er ikke slut endnu så målet på 150 km er indenfor rækkevidde.

Her mine mål fra  april, 8 april  var her vi begyndte at måle fedtprocenten. 

DATOVÆGTFEDTPROCENTMUSKELMASSEBRYTMÅL OVERBRYSTMÅL UNDERTALJEMÅLHOFTEMÅL
1. april118

130127133117
8. april117,146,50%31,10%127125129112
15. april115,645,70%31,10%124124,5129111
22. april114,645,00%31,10%121120123107

Det var alt for i dag – jeg kæmper videre og HUSK hjælpen er der hvis du vil den og ja det kan være svært at nå dertil, at erkende man ikke klarer det alene – så spørg GØR NOGET der er ingen andre der gør det for dig. Kan du ha’ en fortsat dejlig aften

Husk følge med både på Instagram og Facebook

Thomas Madfar

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.